ЯКЩО МОЖЕТЕ – В ПЕРШУ ЧЕРГУ ТЕЛЕФОНУЙТЕ.
Телефони:
Відділ медичного страхування й страхування від нещасних випадків
|
044-593-90-90, 91. 067-240-18-55 – екстрений диспетчерський цілодобово
|
Відділ страхування автотранспорту
|
044- 205-37-70
|
Відділ страхування майна
|
044-593-90-92, 93
|
Бухгалтерія
|
044-205-36-49
|
1.Краще й простіше подзвонити у відділ медичного страхування або на диспетчерський номер і спільно розв'язати – яка допомога й у якому обсязі вам необхідна. Наші співробітники допоможуть зробити екстрений виклик, організувати запис на приймання до вузьких фахівців і багато чого іншого при необхідності
2.Якщо немає можливості або часу виконати п.1, то вам доведеться організувати медичну допомогу самостійно. Але з першою ж нагодою повідомите тим, що трапилося у відділ медичного страхування або на диспетчерський номер
3.Якщо медичну допомогу організує (а значить і оплачує) страхова компанія – лікуєтеся собі на втіху й не думайте про гроші
4.При самостійнім лікуванні вимагайте й зберігайте всі документи, по яких згодом можна компенсувати витрати на лікування: довідки, епікриз, рецепти (з печаткою), рахунку, квитанції, чеки за медикаменти. Для одержання компенсації крім перерахованого вище прихопите паспорт і код
5.Пам’ятайте: благодійні внески наша компанія не оплачує. У будь-якому розмірі.
Якщо стався страховий випадок, Вам необхідно:
1.повідомити страхову компанію, зручним для Вас способом:
- тел. (044) 593 90 90,
- тел./факс (044) 596 54 85,
- тіл (067) 240 18 55 (цілодобово)
- e-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
2.Відправити отсканированный документ, що підтверджує факт настання страхового випадку ( залежно від характеру випадку):
- довідка з мед установи, завірена згідно законодавства;
- висновок про встановлення групи інвалідності;
- документ, що підтверджує факт тимчасової непрацездатності;
- свідчення осмерти.
по e-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
тел (067) 240 18 55 (Viber)
3.Після оформлення пакета документів співробітники компанії з Вами зв'яжуться й погодять дату одержання виплати
При одержанні виплати із собою необхідно побрати оригінали наступних документів:
- паспорта,
- ідентифікаційний номера,
- страхового поліса,
- документа, що підтверджує факт настання страхового випадку
1.Перше, що треба зробити – це вжити заходів по припиненню й не збільшенню збитку в кожному виді
2.Повідомити в страхову компанію – зафіксувати страховий випадок. Одержати інструкції
3.Відповідно до даних інструкцій оцінити розмір збитку й задокументувати його.
4.Одержати страхове відшкодування протягом 10 днів після подачі всіх застережених документів